sâmbătă, 7 septembrie 2013

Experienţă vocaţională

O tânără mi-a scris pentru a-mi povesti experienţa sa vocaţională la Fiicele Inimii lui Isus, fondate de zeloasa fericită Maria Deluil-Martiny.

Drag D,
              Nu voi putea găsi niciodată destule cuvinte pentru a-ţi mulţumi de a mă fi sfătuit să merg la mănăstirea Fiicelor Inimii lui Isus. A fost o experienţă extraordinară care a aprins un mare foc în inima mea. Acele surori par a fi nişte îngeri albi pe pământ. Ele m-au primit cu multă disponibilitate şi dragoste. Se vede că iubesc arzător Inima lui Isus şi a Mariei. Rugăciunea lor nu încetează niciodată, este un imn continuu de laudă până în înaltul cerului, fără semne de oboseală, ci cu bucurie şi iubire. În aceste zile m-am rugat intens şi i-am cerut lui Dumnezeu să-mi arate ce stradă trebuie să urmez pentru a-L iubi din ce în ce mai mult. Astăzi, în decursul Sf Liturghii, înainte de a pleca, în timpul ultimului cântec de adoraţie în faţa lui Isus expus, inima mea a început să bată cu putere şi am început să plâng împotriva voinţei mele, am resimţit o emoţie indescriptibilă, cât de mult ne iubeşte Isus, cum Inima Sa bate pentru noi!!! 

Încă o dată mulţumesc pentru tot ajutorul tău preţios!

O îmbrăţişare în Inima lui Isus şi a Mariei!!

(Scrisoare semnată)